• Beste leden,

Vanaf 11 mei worden de trainingen voor de oudere jeugd en volwassenen weer opgestart met inachtneming van de spelregels.

Deze spelregels voor ouders, trainers en sporters zijn kenbaar gemaakt bij de ingang van het sportpark. Verder wordt er een routing gehanteerd wat betekent dat er gebruik dient te worden gemaakt van de touniquets als separate in- en uitgang van het sportpark. Dit is middels pijlen aangegeven.

Met uitzondering van de A- en B-selectie zal er in de komende periode 1x per week een training worden aangeboden verder zijn teams meer verdeeld over de verschillende dagen (maandag tot en met donderdag) om het aantal spelers te beperken en overzicht te kunnen bewaren. Zie ook het bijgevoegde trainingsschema.

Aanspreekpunten namens de vereniging zijn Henk Tieben (bestuur), Paul Kuiper (bestuur), Jeroen van der Laan (bestuur en technische commissie) en Richard Kuper (technische commissie).

De trainers en leiders in samenwerking met de leden van de technische commissie zorgen voor de communicatie richting de spelers, ouders/verzorgers

Voor meer informatie of vragen kan er contact opgenomen worden met het bestuur of technische commissie.

Bestuur@vvmusselkanaal.nl
    TC@vvmusselkanaal.nl