• Sponsoring

Sponsoring is belangrijk voor VV Musselkanaal. De club kan niet zonder zijn sponsoren. Op die manier zorgen we ervoor dat de contributie betaalbaar blijft, dat de accommodatie wordt onderhouden, dat we materialen aanschaffen en activiteiten kunnen organiseren.

Dit alles kost veel geld en inspanningen. Een groot deel hiervan moet door de vereniging zelf worden opgebracht. Daarom zoeken wij als club steun bij sponsoren.

Wij zijn ons er van bewust dat sponsoring geen eenrichtingsverkeer mag zijn.
    Ieder seizoen worden daarom een aantal activiteiten geroganiseerd om onze sponsoren te bedanken. Bovendien geven we hen de mogelijkheid om meer uit de sponsoring te halen in de vorm van netwerken en extra aandacht. Daarnaast proberen we bij onze inkoop altijd rekening te houden met onze sponsoren en krijgen sponsoren uiteraard de nodige aandacht in de vorm van bijvoorbeeld een bord of vermelding op de website.

Wil je informatie over sponsoring? Neem dan contact op met iemand van de sponsorcommissie (sponsoring@vvmusselkanaal.nl).