•

Ben jij op zoek naar een voetbalclub waar je met plezier een balletje kunt trappen? VV Musselkanaal heeft teams van de F'jes tot en met de senioren, zodat iedereen naar hartelust zijn favoriete sport kan beoefenen. Samen trainen, competitie spelen en nog veel meer. Je bent van harte welkom!

Kom eens kennismaken!

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Als jij of je kind overweegt om lid te worden van de vereniging, dan kun je vrijblijvend en gratis een aantal keer mee komen trainen.

De trainingen van de F-junioren zijn op dinsdag- en donderdagavond van 18.00 uur tot 19.00 uur. Kom gerust langs en meld je even bij de trainer op het veld. Je kunt dat meteen lekker meetrainen en kennismaken met je teamgenoten. Ben je overtuigd? Dan kun jij je aanmelden via onderstaand inschrijfformulier.

Speel je al bij de junioren of senioren en hoor je niet bij de F-junioren thuis? Neem dan gerust even contact met de Technische Commissie op. Wij helpen je graag verder en informeren je over de trainingstijden van het desbetreffende elftal.

Hoe meld ik mij aan als lid van VV Musselkanaal?

Indien je lid wilt worden van VV MSK, dan kun jij je op de volgende manier aanmelden.

1) Download het inschrijfformulier.
    2) Vervolgens dien je dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen en op te sturen ter attentie van de ledenadministratie.

Bij voorkeur e-mail je het formulier naar de ledenadministratie via ledenadministratie@vvmusselkanaal.nl. Alle bijzonderheden staan duidelijk op het inschrijfformulier vermeld.

Voor kinderen tot 10 jaar geldt dat ze 3 keer op proef kunnen meetrainen. Besluiten ze alsnog niet ‘op voetbal’ te willen, dan hoeft er ook geen contributie te worden betaald.

Wanneer jij je aanmeldt bij VV Musselkanaal, controleert de KNVB vervolgens of je het afgelopen jaar lid van een andere vereniging bent geweest en in die periode bindende wedstrijden hebt gespeeld. Is dat niet het geval, dan ben je meteen speelgerechtigd. Mocht het wel zo zijn, of je bent op dat moment (of de afgelopen 3 jaar) lid (geweest) van een andere vereniging, dan dien je een ‘overschrijving’ in te vullen van de KNVB en bij de kantinebeheerd(st)er in te leveren.