• Sporten doe je voor je plezier

Onze vereniging wil ieder lid de optimale mogelijkheid bieden te genieten van de voetbalsport. Een vereniging waar iedereen zich thuis kan voelen, ongeacht de voetbalcapaciteiten en culturele achtergrond. Wij willen een actieve, bruisende en sportieve vereniging zijn die op basis van goede ontwikkelingsmogelijkheden voor de leden herkend wordt als een aantrekkelijke club. Daarom hebben wij gedragsregels voor de club.

De Basiswaarden

VV Musselkanaal heeft 5 basiswaarden die het frame vormen waarop de vereniging is gebouwd en die de richting bepalen voor ons dagelijks functioneren bij de club.

Die basiswaarden zijn: Plezier..Respect.. Eerlijkheid.. Betrokkenheid.. Sportiviteit..

Deze basiswaarden worden verder uitgediept en punt voor punt besproken in onderstaand document gedragsregels.

Download hier de gedragsregels van VV Musselkanaal