• Contributie seizoen 2018-2019

Hoeveel bedraagt de contributie?

Totaal per jaar (€)

Per kwartaal (€)

168,00

42,00

Jeugdleden

120,00

30,00

Donateurs

22,00

5,50

Niet-spelend lid

44,00

11,00

Heb je vragen over de contributie, neem dan contact op met de ledenadministratie via ledenadministratie@vvmusselkanaal.nl.

Gezinskorting
    Het eerste lid betaalt het volledige contributiebedrag, het tweede lid betaalt het volledige contributiebedrag, het derde lid en de daarop volgende leden betalen het contributiebedrag minus 25%. Het oudste lid wordt beschouwd als het eerste lid enzovoort.

Kledingfonds
    Ieder spelend lid van onze vereniging betaalt naast de contributie € 17,50 per seizoen aan het kledingfonds. Voor dit bedrag zorgt de club ervoor dat alle teams in een mooi wedstrijdtenue kunnen spelen.

Contributieachterstand, wat nu?

Ten eerste wil de vereniging benadrukken dat er verschillende mogelijkheden zijn om dit te voorkomen. Hiervoor kun je altijd contact opnemen met de penningmeester, waarbij alles discreet zal worden behandeld.

Indien VV Musselkanaal wordt geconfronteerd met leden die een contributieachterstand hebben opgelopen, hanteren we de volgende stappen:

1. Leden met een contributieachterstand van twee maanden of meer ontvangen een schriftelijk herinnering van de penningmeester om alsnog binnen drie weken na dagtekening van deze herinnering aan hun verplichtingen te voldoen.
    2. Is de contributieachterstand na drie weken niet voldaan, wordt de spelerspas van het desbetreffende lid ingehouden tot het moment de betaling is voldaan en de penningmeester weer kan overgaan tot het reguliere contributiebedrag per maand.