• Zoals jullie weten ben ik een groenwit supporter in hart en nieren. Ik bekijk alle wedstrijden van de hoofdmacht en
    ‘s weekends ook veel jeugdwedstrijden.

Enkele maanden geleden heb ik tijdens de wedstrijd HOC 1 – v.v. Musselkanaal dingen gezegd die ik beter niet had kunnen zeggen. Tijdens gesprekken met het bestuur werd mij duidelijk dat ik de club in negatief daglicht heb geplaatst. Ik heb dan ook veel spijt van wat ik heb gezegd. Om onze club extra te steunen heb ik de jeugdafdeling een financiële donatie gedaan van €3000,-.

Onlangs namen spelers van het 1e elftal 20 strafschoppen op keeper Davey Miegielsen. Voor elke rake strafschop betaalde ik € 50,-. De teller bleef steken op € 900,--. Dit bedrag wordt besteed tijdens het trainingskamp van de A Selectie. Zij gaan van 2 t/m 4 september naar Arnhem.

Ik wens alle teams veel succes toe komend seizoen!

Met vriendelijke groet,

Gerrie ten Hoff